02 juli 2010

Metal Gear naar de 3DS?

Zou het echt waar zijn? Metal Gear naar de 3DS? Metal Gear: The naked sample zou de naam van het spel worden. Waarom het Naked sample heet? Naked voor bloot oog, want je draagt geen 3D-bril. Sample voor wat er zou kunnen op de 3DS. Er is niet veel meer over bekend. Zou je deze wel willen voor de 3DS? Ik heb hieronder nog een paar screens:

Het uiterlijk ziet er mooi uit, het past wel op de 3DS.


Ergens een scene in de bossen. wat zou er hier gebeuren?


Snake? Snake? -Hi! -SNAAAAKKKKEEE!

2 opmerkingen:

  1. Wow,ik denk dat ik de game ga kopen en dat zelfs mijn vriend hem wil spelen (op ssbb is hij altijd Snake daarom).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snake is ook een cool personage, maar als dit spel komt, moet je wel tot 2011 wachten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen